فیو بلاگ

چند نکته در گوشی برای کسب و کارهای آنلاین در اینستاگرام

چند نکته در گوشی برای کسب و کارهای آنلاین در اینستاگرام

اینستاگرام، پلتفرم رسانه اجتماعی با تمرکز بر محتوای بصری است که در سال 2010 تأسیس شد و حالا به عنوان یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های اجتماعی، به بستر مناسبی برای فروش تبدیل شده است. با امکانات متنوعی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، برندها و کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند و فروش خود را افزایش دهند.

برای یک شروع مناسب چه باید کرد؟!

  1. اکانت اینستاگرام خود را به صورت حساب تجاری (business account) بسازید و آن‌را بهینه‌سازی کنید.

توجه داشته باشید که حساب کاربری‌ای که برای کسب‌وکار خود ایجاد میکنید باید به صورت بیزینس اکانت باشد و با پیج شخصی شما متفاوت است.

 

 

۲. در اینستاگرام لینک سایت خود را وارد کنید

تنها در قسمت بیو اینستاگرام است که با یک کلیک مشتری می‌تواند به وب‌سایت وارد شود. پس حتما آدرس سایت را در بیو وارد کنید تا ترافیک سایت شما بالا رود.


۳. عکس پروفایل و نام کاربری حساب خود را تغییر ندهید!

برای اینکه در ذهن مشتری یا مخاطبتان بمانید از یک نام کاربری و عکس پروفایل ثابت استفاده کنید. نام کاربری باید نام برند شما یا اسمی مرتبط با آن باشد. توجه کنید که در تمام شبکه‌های اجتماعی از یک اسم استفاده کنید.


۴. پروفایلتان را جذاب ارائه دهید!اولین چیزی که قبل از انتخاب دکمه‌ی دنبال کردن در پروفایل شما دیده می‌شود، بیوی شماست. پس آن‌را جذاب طراحی کنید. شعار برندتان را در بیو بنوسید. سعی کنید شعارتان کوتاه و گیرا و مرتبط با برندتان باشد. هم‌چنین می‌توانید از چند هشتگ‌ مرتبط با پیج‌تان هم استفاده کنید.

درباره نویسنده

blog.favstar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *